ONS TEAM

Zonder ons mooie team van muzikanten en schrijvers zou Troostmuziek niet bestaan. Met gepaste trots stellen wij aan u voor:

Gezicht en stem van Stichting Troostmuziek is de Hoeksche Waardse zangeres, spreker en liedjes schrijver Martine van Wensveen. Ze werkt graag samen met de Dordtse gitarist en componist Freek Dicke aan de muzikale portretten, concerten en herdenkingen. Ook accordeonist Gert Wantenaar wordt af en toe gevraagd om mee te werken aan de muzikale producties van Stichting Troostmuziek. Bij het schrijven van de teksten werkt Martine graag samen met Karin AnbergenDe studio van Bart-Jan van der Linden staat in Maasdam. Daar wordt de muziek professioneel en zorgvuldig opgenomen.

Tot slot willen we alle mensen bedanken die op wat voor manier dan ook hebben bijgedragen, praktisch, ondersteunend en/of financieel, aan de oprichting van Stichting Troostmuziek. Onze dankbaarheid is groot.

© 2018 - 2024 STICHTING TROOSTMUZIEK | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel