VRIEND WORDEN

Voor 30 euro per jaar (meer mag natuurlijk ook) ben je VRIEND van Stichting Troostmuziek. Met jouw bijdrage kunnen we onze stichting door laten groeien en onze bijzondere muzikale activiteiten verder vorm geven.

Met jouw hulp brengen we muzikale troost, "muzikale lichtjes" op plekken waar het door verlies heel donker is geworden.

Als dank voor jouw vriendschap organiseren we jaarlijks een mooi Troostconcert, waarvoor je wordt uitgenodigd.

IK WORD VRIEND

Een eenmalige donatie kan natuurlijk ook. We zijn met iedere bijdrage heel blij.

Sorteer op
    VRIEND WORDEN

JA, IK WIL GRAAG VRIEND WORDEN VAN STCIGHTING TROOSTMUZIEK.

Wil je ons bijzondere werk steunen en VRIEND worden? Daarmee geef je ons extra wind in de zeilen. Een keer per jaar geven we een concert waarbij al onze vrienden…

€ 30,00
© 2018 - 2024 STICHTING TROOSTMUZIEK | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel